Anmälan till sommarläger 2024

• Fyll i formuläret nedan.
  • Betala in lägeravgiften till kåren på något av följande sätt:
    Plusgiro: 50 14 65-9
    Swish: 123 48 401 95
  • Märk betalningen med läger och namn. Om du betalar för flera personer är vi tacksamma om du kan göra det som separata transaktioner, då det förenklar vår hantering.
  • Sista anmälan och betalning: 31 maj 2024

Uppdaterad information om lägret hittar du alltid på följande sida: Sommarläger 2024 >>

Lägeranmälan 2024

• (Ingår i det svenska vaccinationsprogrammet och ges av BVC/skolhälsovården.)

• (TBE är en fästingburen sjukdom, frivillig/privat vaccination)

• Här anger du allergier, intolerans, vegetarian, specialkost etc. Det går bra att beskriva mer utförligt under "Övriga upplysningar".

• Är det något mer vi behöver känna till för att kunna ta hand om din scout / dig som ledare på bästa sätt? T ex information om allergi, specialkost, mediciner, diagnos, särskilda behov och liknande
  • Genom min anmälan samtycker jag till att ovanstående uppgifter lagras digitalt och är tillgängliga för lägrets ledare/funktionärer. Efter lägrets slut raderas uppgifterna.

Har du frågor om lägret?

Kontakta din avdelningsledare eller
Susan Falck, kommunikationsansvarig