Stödmedlem

Som alla ideella verksamheter är vi beroende av bidrag från olika håll. Om du vill hjälpa vår verksamhet att bli ännu bättre kan du bidra ekonomiskt genom att bli stödmedlem i vår kår. Fyll i formuläret nedan för att bli stödmedlem.

Som stödmedlem bidrar du till att göra det möjligt för oss att driva en riktigt bra verksamhet för våra scouter, och fler scouter får möjlighet att kunna följa med på hajker, läger och andra roliga arrangemang.

Att vara stödmedlem kostar 260 kr per termin (varav 130 kr går till Blackebergs Sjöscoutkår, och 130 kr går till Stockholms scoutdistrikt och Scouternas riksorganisation).

Läs mer om vad som ingår i medlemsavgiften på följande sida: Medlemsavgift.

Det ekonomiska bidraget från stödmedlemmar är värdefullt för kåren – och som tack för din insats lovar vi att fortsätta göra vårt bästa för att erbjuda barn och ungdomar en meningsfull fritid i vår scoutkår.

Bli Stödmedlem